Дистанційне навчання 3-а

                                                                  

19.04.2021

Понеділок

Українська мова

Сьогодні  у нас урок розвитку зв’язного мовлення переходячи за посиланням опрацюй його

https://docs.google.com/presentation/d/1LyREnDeMUaJjtlXFqNLx2p67DpbqJOCzSc0426Dv3RA/edit?usp=sharing

Математика

Тема нашого уроку «Частини. Позначення частин цифрами». Для ознайомлення з цією темою  уважно переглянь відео і виконуй завдання подані у ньому

https://youtu.be/Zo0it01HyoA

Виконай  з підручника завдання на с.90 № 550

Задачу 552 с. 91( розв’язання подібне до задачі розв’язаної у відео)

16.04.2021

П’ятниця

ЯДС

Сьогодні ми поговоримо про техніку  майбутнього — роботів! І навіть вигадаємо свого!).

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 111.

Подивись відео.

https://drive.google.com/file/d/1uk6T4eAy9mLXmEdCl4hXsEJ-mKm-xj7s/view?usp=sharing

- З чого хлопець виготовив робота?

- Для чого він призначений?

Тобі цікаво було б потанцювати із роботом? Адже роботи бувають танцюючими (як і котики)!

https://youtu.be/dOnDFDJA9D4

А зараз я пропоную тобі за бажанням  вигадати власного робота.

Виконай завдання в зошиті на с. 50

А ще я чув, що існують роботи для обіймів... Ех, хотіла б я мати такого "друга"!)  А ти?

Математика

Перевірте діагностичну роботу, яку ви написали учора та повторіть всю таблицю множення та ділення

1. Задача

1)24:6=4(кг) – маса 1 коробки з цукерками;

2)4+2=6(кг)- маса 1 коробки з вафлями;

3)6*9=54(кг)

Відповідь: 54 кг маса 9 коробок з вафлями.

2. Приклади

72:24=3              5*120-400=200

76:19=4              26*3-30=48

360:6=60            83-39:3=70

1км-450м=550м         1кг-70г=930г

3. Рівняння

а*4=64                          в:5=14

а=64:4                          в= 14*5

а=16                              в=70

16*4=64                       70:5=14

64=64                           14=14

4. 1)6*2=12(см)- довжина другого відрізка;

     2)12-4=8(см) - довжина третього відрізка

Накреслені три відрізки: 6см,12см,8см.

Читання

Опрацюй текст за Ніною Наркевич «Лесина квітка» с.112-113 переходячи за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1UQgeEl0mRjCLAaUUOHUFr9tJXoLURVvd2p7uY8uVJN4/edit?usp=sharing

Переглянь відео «Цвітуть гіацинти в саду» https://youtu.be/ioZEKJndRSM

15.04.2021

Четвер

ЯДС

- Сьогодні ми будемо вивчати історію друкарської техніки!) Це дуже цікаво, адже цей текст я змогла надрукувати для тебе саме завдяки винаходам, про які ми сьогодні поговоримо.

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 109

-         У якому вигляді колись були книги?

-         Після якого винаходу вдалося замінити письмо друком?

-          Як часто тобі доводиться друкувати текст?

Подивись відео «Цікаві винаходи»

1.    «Перший 3-Д ресторан» https://drive.google.com/file/d/1eLEv90hG7oRgd4rispyHWKCPEeDKTUp1/view?usp=sharing

2.    Папір з опалого листя https://drive.google.com/file/d/1_K6g3dWUCc2ZnnIp1rzGc2KqocGGoLR7/view?usp=sharing

- Які речі та страви можна виготовити за допомогою 3D-принтера?

-  Як виготовляють папір з опалого листя?

Обожнюю непередбачувані руханки! Під час цієї потрібно буде завмирати за вказівкою ведучих. Спробуємо? https://youtu.be/OxRfqmLJCXw

Подивись відео « Незвичні винаходи»

Надруковане селище

https://drive.google.com/file/d/1FC_BwJi1TPabBRHtncOcAD3x52tXzWCj/view?usp=sharing

Стіна- найбільший надрукований об’єкт  https://drive.google.com/file/d/1LdN8zhd2QAO8s-ClSMtgFfd0uUO9a26H/view?usp=sharing

- Який матеріал використовують для «друкування» стін у 3D-селищі?

-  Що з речей, створених за допомогою 3D-принтера, на даний час є найбільшим надрукованим об’єктом у світі  та у якій країні він розташований?

Виконай завдання в зошиті на с. 48

Ми з тобою вже знаємо, що до винайдення друкарської  техніки книги переписували власноруч. А зараз  ми  дізнаємось про давній спосіб друку малюнків — штампування.

Подивись відео як друкувались книги

https://drive.google.com/file/d/19Blld4XAgJvk2RpY7HzFmckJPYUXDk-l/view?usp=sharing

У якому місті було видано першу друковану книгу в Україні?

2) Як її виготовляли?

Спробуй виготовити штампи, користуючись інструкцією в підручнику на с. 110.

Математика

На окремому подвійному листі виконуємо діагностичну роботу

Записуємо

                             15 квітня

                   Діагностична робота

Виконуємо завдання

1.Розв’яжи задачу

      Маса 6 однакових коробок з цукерками 24 кг. Маса коробки з вафлями на 2 кг більша, ніж маса коробки з цукерками. Яка маса 9 коробок з вафлями?

2.Обчисли  приклади

72 : 24                    5 • 120-400

76 : 19                    26 • 3 – 30

360 : 6                    83 – 39: 3

1 км – 450 м          1 кг – 70 г

3.Розв’яжи рівняння

а • 4 = 64               в : 5 =14.

4.Накресли 3 відрізки: перший – 6 см, другий – 2 рази довший, а третій  - на 4 см коротший від другого.

Читання

Переходячи за посиланням опрацюй вірш Віри Ворскло «Христос Великдень» https://docs.google.com/presentation/d/1ZKD6pQ8jWz5B6uDvdZYFqp1MpdRxPNfJYLhrELMibsc/edit?usp=sharing

Відео «Цікаві факти про Великдень»

https://youtu.be/WC4Um-XAJSA

 

Українська мова

Самостійна робота

Складіть зі слів речення(текст)  та запишіть у зошит. Підкресліть підмет і присудок.

Пішли, ліс, діти, в. Деревами, під, розклали, вогнище, вони. Гілки, полум’я, дерев, охопило, незабаром. І, розбіглись, діти, розгубились.    Допомогу, по, Петрусь, побіг. Пожежники, прибули. Швидко, вогонь, вони, погасили.  Врятовано, було, ліс

14.04.2021

Українська мова

Переходячи за посиланням виконай завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1gijBT8y9a70_-ATiOarVpFEnTrcMacnic6B6GRFRutI/edit?usp=sharing

Читання

Переходячи за посиланням опрацюй вірш Бориса Грінченка «Весна іде!»

https://docs.google.com/presentation/d/1FMUmF4-3LVs-PRytqh63amUzWzYT66fGTAl7of8n0yk/edit?usp=sharing

Подивись відомості про Бориса Грінченка

https://youtu.be/kfwHKOL2U90

Послухай  вірш «Весна іде!» Б. Грінченка

https://youtu.be/KTCTtx_13ZI

Математика

Самостійна робота

Приклади 534 с. 88

Рівняння 546 с. 89

Задача 545 с.89( розв’язується однією дією)

13.04.2021

Вівторок

ЯДС

Сьогодні ми поговоримо про розвиток техніки та умови, за яких вони відбувалися, будемо досліджувати історію автомобілів - від найперших до сучасних.

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 106, щоб дізнатись, що ми будемо робити цього тижня.

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 107.

Раніше ми вже уявляли себе танцюючими роботами і у мене з’явилась ідея це повторити!) Спробуєш? https://youtu.be/AeeHiO5NM8c

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 108

-  Які марки сучасних автомобілів ти знаєш?

-  Назви громадський електротранспорт.

Виконай завдання в зошиті на с. 48

Подивись відео.

 АвтоБенца https://drive.google.com/file/d/11cKgX2Ekp11Y6jGYUgp7scLUTslwK5E_/view?usp=sharing

Збірка авто https://drive.google.com/file/d/1cRP_ZfIbJIsblD4hDymrD8BD16VJSBGQ/view?usp=sharing

- Коли Карл Бенц створив свій перший автомобіль?

-  З яких основних деталей складався автомобіль Бенца?

-  З чого виготовляють кузов сучасних автомобілів?

-  Яка техніка "працює" поруч з людьми над виготовлення сучасних авто?

Виконай завдання в зошиті на с. 49

Без якого винаходу ти не можеш уявити своє життя? Я, наприклад, дуже рада, що колись з’явився інтернет, адже тепер ми можемо займатися разом!)

Математика

Тема нашого уроку «Залежність частки від зміни дільника». Для ознайомлення з цією темою  уважно переглянь відео

https://youtu.be/eJTZ-3EzrS0

Виконай приклади 527 на с.86

Зразок виконання

360:10=36

360:30=(300+60):30=300:30+60:30=10+2=12

Розв’яжи задачу 526 на с.86

Алгоритм розв’язання

Прочитай задачу і уяви про що в ній розповідається

- Склади короткий запис до задачі

5в .-  4т за 2год

1в. – 2т за ?год

          Відразу переведіть тони в центнери , в одній тоні 10центнерів.

-        Прочитай  запитання задачі ( За скільки годин один вантажник розвантажить 2т вантажу?)

-        Чи можемо відразу розв’язати задачу? (ні)

-        Чому? ( Невідомо скільки 1 вантажник розвантажить за 2 год)

- Як дізнатися? (4т це 40 центнерів  40:5=8(ц))

Про що дізнаємося у наступній дії? (скільки 1 вантажник розвантажить за 1 год 8:2=4(ц))

За скільки годин один вантажник розвантажить 2т тобто 20 центнерів  вантажу?(20:4=5год)

- Запишіть розв’язок до свого зошита, не забувайте записувати пояснення до кожної дії

Читання

Дочитайте до кінця  текст Наталії Дев’ятко « Стара яблуня»  с.107-110. Дайте усні відповіді на запитання у кінці тексту на с.110

  12.04.2021

Понеділок

Українська мова

Опрацюй с. 116-117 користуючись презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1ZCySZBaxTMF7igZsQ78qhQ43q2hel5FYNvSJQr3bhKs/edit?usp=sharing

 

Математика

— Сьогодні на уроці ми розглянемо, як змінюється частка від зміни дільника. Простежимо, як змінюється частка, коли збільшується (зменшується) дільник (с. 83, завдання 510-усно )

— Порівняйте ділене й частки та зробіть висновок.

Висновок. Якщо ділене збільшити (зменшити) в кілька разів при незмінному діленому, то частка зменшиться (збільшиться) у стільки ж разів.

1.    Коментоване розв’язування прикладів (с. 84, завдання 511 - усно)

36:3=12              72:8=9                96:16=6              75:25=3

360:3=120          720:8=90            960:16=60          750:25=30

2. Робота над задачею 512 (с. 84) - записати задачу у зошит.

— Про що розповідається в задачі?

-         Скільки спортсменів взяли участь з фехтування? (60)

-         Скільки спортсменів змагалися на шпагах і рапірах? (46)

-         Скільки спортсменів змагалися на рапірах і шаблях? (34)

-         Чи можемо ми відразу дізнатися скільки взяло участь окремо в кожному виді змагань?

Запишіть коротку умову задачі

Шпаги-?

                   46сп.

Всього-60 сп.         Рапіри-?

                                                     34сп.

Шаблі-?

-Як дізнатися скільки спортсменів змагалися на шаблях? (Від 60 відняти 46)

-Як дізнатися скільки спортсменів змагалися на шпагах? (Від 60 відняти 34)

- Як дізнатися скільки спортсменів змагалися на рапірах? (Від 46 відняти 26)

- Запишіть розв’язання до свого зошита?

3. Самостійне розв’язання рівнянь 517 на с. 85 (верхніх двох)

х-7*8=46            56-39+х=90


09.04.2021

П’ятниця

ЯДС

- Сьогодні ми будемо вчитися правильно сортувати відходи, які довгий час не розкладаються самостійно, тому їх потрібно віддавати до спеціальних пунктів.

Розглянь інтерактивну карту відходів, користуючись інструкцією в підручнику на с. 99

Спробуй проаналізувати кількість пунктів прийому вторинної сировини у своїй області:

1) У якому населеному пункті/області їх найбільше?

2) Який пункт прийому розташовано найближче до твого будинку?

3) Чи знаєш ти пункти прийому вторинної сировини, що не зафіксовано на цій мапі?

Ми багато працювали, тож нам потрібно влаштувати зарядку для очей!) https://youtu.be/pAgN9rjOJ1Q

Подивись відео

1.Правила сортування упаковки https://youtu.be/pqum_Jhiipo

2.Ролик про переробку комбінованої упаковки (типу Tetra Pak, Elo Pak тощо) в Україні https://youtu.be/8q2Itv2QyFE

3.Ролик про переробку пластикової пляшки в Україні https://youtu.be/QbRVt4tPaQo

4. Ролик про переробку металу в Україні https://youtu.be/J3PTgdjAODQ

5. Ролик про переробку скла в Україні https://youtu.be/IqpgDCpDFLI

Працюємо з підручником .Виконай завдання № 1-3 з підручника на с. 101.

Працюємо із зошитом .Виконай завдання в зошиті для діагностичних робіт на с.37-39

-  Тепер ми знаємо, як ми можемо берегти наше довкілля і допомагати нашій планеті!) Ми не тільки дослідники, але й справжні молодці!)

Читання

Переходячи за посиланням опрацювати уривок твору Наталії Дев’ятко «Стара яблуня»  с.106-107

https://docs.google.com/presentation/d/1cw9K3Q8-lPxLZ8HArjwyuQZKbzIefGhCdCVLIC3lLns/edit?usp=sharing

Математика

 Тема нашого уроку «Залежність між множником і добутком». Для ознайомлення з цією темою  уважно переглянь відео і виконуй завдання подані у ньому https://drive.google.com/file/d/11fL6vlt0Xts-1cQhUWvuUz_gqoyxj1XD/view?usp=sharing

08.04.2021

Четвер

ЯДС

Вітаю!) Як справи?

- Сьогодні ми дізнаємося більше про терміни розкладання різних відходів.

Подивись відео https://youtu.be/T22zuEFDnwk

- У чому батарейка є більш корисною, ніж інші носії енергії?

-  Яке явище природи надихнуло винахідника на створення батарейки?

-  Без якого матеріалу батарейка не проводила електричний струм?

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 98.

- Які відходи є особливо небезпечними?

-  Що не слід робити з цими відходами?

-  Як батарейка забруднює довкілля?

Щось ми трішки запрацювались!) Час потрусити нашими ручками і плечима!) https://youtu.be/kcpUTa7joF8

Оцінюємо час розкладання сміття .Виконай завдання із підручника на с. 98.

Виконай завдання в зошиті-практикумі на с. 45

Чудово!) Тепер ми знаємо, які відходи є небезпечними, тому зможемо правильно їх утилізувати!

Математика

Робота з підручником с.80-81

1.    Усно обчислити №490

2.    Задача

Алгоритм розв’язання

Прочитай задачу і уяви про що в ній розповідається

- Склади короткий запис до задачі

І м.- за 3год-24т

                                  разом за ? год -84т.

ІІ м. за 3год-18т.

-   Прочитай  запитання задачі (За скільки годин вони разом розпишуть 84 такі тарілки?)

-   Чи можемо відразу розв’язати задачу? (ні)

-   Чому? (невідомо скільки тарілок розписала І майстриня за 1 годину)

- Як дізнатися? (24:3=8(т.)

-Про що дізнаємося у наступній дії? ( скільки тарілок розписала ІІ майстриня за 1 годину 18:3=6(т.))

- Що тепер знайдемо? (скільки тарілок разом розписали дві майстрині за 1 годину 8+6=14(т.)

- За скільки годин вони разом розпишуть 84 таких тарілок? (84:14)

- Запишіть розв’язок до свого зошита, не забувайте записувати пояснення до кожної дії

3. Рівняння №494 ( перші три)

 

Українська мова

Подивись відео https://youtu.be/jRBy1kTrEZA

Опрацюй с. 114-115 користуючись презентацією

https://docs.google.com/presentation/d/1upwqyijrCfaitjNUMUtvcXtdAukRuLpOetre8KZsMI4/edit?usp=sharing

Читання

Переходячи за посиланням опрацювати с.104-105

https://docs.google.com/presentation/d/1IV3qzORHKY0PqxR-syiCDOJZmmNfGmHlbgr0ML9o26I/edit?usp=sharing

07.04.2021

Середа

Читання

Переходячи за посилання опрацюй текст Михайла Слабошпицького  «Їхній сад» с. 104-106  https://docs.google.com/presentation/d/1nvyhqeXCgw5kSfikGqShryUfCCNuCAr89EmN3M7z4-0/edit?usp=sharing

Математика

1.    Обчисли №484

2.    Приклади 488

3.    Задача 482

Розв’язуй за таким алгоритмом

- Прочитай задачу і уяви про що в ній розповідається

- Склади короткий запис до задачі

3год по 12 д.

                             Всього 100д.

? год по 16 д.

-         Повтори запитання задачі ( Скільки годин токар виготовляв по 16 деталей?)

-         Чи можемо відразу розв’язати задачу? (ні)

-         Чому? (невідомо скільки деталей токар виготовив за 3години)

-         Як знайти ? (3*12=36(д.)

-         Тепер можемо відповісти на запитання задачі? (ні)

-         Чому? ( невідомо скільки потім  виготовив токар всього деталей )

-         Як дізнатися ? ( від 100 відняти 36)

-         Скільки годин токар виготовляв по 16 деталей? ( 64:16)

-         Запишіть розв’язок задачі у зошит

Українська мова

Подивись уважно відео https://youtu.be/SdskaDE1a4Y

Переходячи за посилання опрацюй зв'язок слів у реченні с.113-114

https://docs.google.com/presentation/d/1lOhrNSdOMsL2l8NCYUogV0PVRgerP7LrzS7s__gH8UI/edit?usp=sharing

 

06.04.2021

Вівторок

ЯДС

-         Привіт!) Як справи?

- Сьогодні ми розпочинаємо наше дослідження і поговоримо про вплив людини на природу і екологічні правила, яких слід дотримуватись.

- Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 94, щоб дізнатись, що ми будемо робити цього тижня.

- Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 95

- Ну що ж, зараз ми виконаємо першу руханку цього тижня!) Приготуйся! https://youtu.be/ZkheQ-QHwi4

- Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 96.

Завжди дотримуватися цих правил і тоді природа віддячить нам!)

-         Виконай завдання у зошиті-практикумі с. 44

Математика

1.Переглянь відео презентацію та запам҆ ятай https://drive.google.com/file/d/1WiqSeVh6-iqw7DWjlEiTeIOBL6dReRu6/view?usp=sharing

2. Розглянь №471с.77(усно)

3. Обчисли в зошит №472 с. 77

Записуй так

36:12=36

12*2=24

12*3=36

Далі самостійно

4. Розв’яжи задачу 474 с.78

- Прочитайте умову задачі

- Про що задача? (про молоко)

- Прочитайте запитання задачі ( Скільки літрів молока було у бідоні спочатку?)

- Чи можемо відразу розв’язати задачу? (ні)

- Чому? ( невідомо скільки молока господарка перелила у 4банки по 3л)

- Як дізнатися ? (4*3=12(л)

- Тепер можемо відповісти на запитання задачі? (ні, бо не знаємо  скільки молока господарка перелила у 12банок по 2л)

- Як дізнатися? (12*2=24 (л)

- Про що зараз ми повинні дізнатися? ( Скільки всього молока перелили у банки? 12+24=36(л)

- Що ще відомо у задачі? ( Що залишилося ще 4л)

- Скільки літрів молока було в бідоні спочатку? (36+4=40(л)

Запишіть розв’язання до своїх зошитів, не забувайте писати пояснення до кожної дії

5. Розв’яжи рівняння 478 с.78


Читання

Переходячи за посилання опрацюй вірш Лесі Вознюк «Весняний дощик» на с.103

https://docs.google.com/presentation/d/1Hu-mC-BwzPdTATbBREZ44jVIvCf6bVS1DCvGezySPnk/edit?usp=sharing

 

 05.04.2021

Понеділок

Добрий ранок,

В добрий час

Всіх я вас вітаю

Гарного настрою

Всім вам бажаю

 

 

 

Українська мова

Спиши тексти.  Встав пропущені букви, розкрий дужки. У  першому, третьому та четвертому реченнях підкресли підмет і присудок. 

 

Списування

В_сна над морем

Над морем буяє ра(н,нн)я в_сна. З_лений ряст вкрив усе надб(е,и)ре(ж,жж)я, ліг на кручі, на приб_режні скелі. Наче саме море вийшло з б_регів і хлинуло на берег з_леними хвилями.

Тихими в_чорами спалахували на темному небі зорі. Вони ніби збіл_шились, нал(е,и)лись тріпотливим яскравим світлом і ни(с,з)ько повисли над морем.

(З)в_сочини часом (до)літав на землю далекий гусиний покрик. Л_тіли під в_сняними хмарами дикі гуси курликали журавлі, і те призивне курлика(н,нн)я довго бр(е,и)ніло в теплому й тихому в_сняному повітрі.

 

Математика

Самостійна робота

1.      Розв’яжіть задачу

      Маса 6 однакових коробок з цукерками 24 кг. Маса коробки з вафлями на 2 кг більша, ніж маса коробки з цукерками. Яка маса 9 коробок з вафлями?

2.  Обчисліть приклади

4*19                    29*3                       3 м – 30 см

72:4                     60:5                        1 км – 450 м

         32д.:4                  81д.:9                     1 кг – 70 г

  3.Розв’яжіть рівняння

    х + 460 = 680                   670 – х = 210

02.04.2021

П’ятниця

ЯДС

Вітаю, друже! Сьогодні ми будемо досліджувати екосистему населених пунктів, адже там теж можна побачити багато цікавого.

Колись на планеті панувала дика природа: рослини і тварини існували в своїх екосистемах за своїми правилами. З появою людей, з розвитком технологій деякі природні осередки змінилися.

Людина стала панувати над усім і використовувати природні ресурси для свої потреб.

В екосистемах, створених людьми для своїх потреб, основними споживачами є люди. Вони організовують життєдіяльність в екосистемі таким чином, щоб мати найбільшу вигоду для себе і забезпечити свої потреби. Чудовим прикладом такої екосистеми є поле, сад.

Нині приблизно половина населення на планеті живе у містах.  Місто — це специфічна екосистема співіснування людей разом з тваринним і рослинним світами. В містах порушується співвідношення утворювачів, споживачів і руйнівників, адже людина взяла на себе всі обов’язки, щоб керувати енергією в цій екосистемі.

- Якими є основні ознаки міста?

-  Де і яких тварин можна зустріти у твоєму населеному пункті?

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 90.

-         Що думаєш стосовно активної руханки? Виконаємо?

-         Виконай завдання в зошиті-практикумі на с. 41,43

-         Спробуй за бажанням створити власну екосистему, користуючись інструкцією в підручнику на с. 91.

Математика

Приклади

240:2                   240:8

860:2                   930:3

300:3                   450:3

Зразок виконання

360:3=120

36д.:3=12д.

Рівняння 454 с.75

Читання

- Переходь за посиланням  та виконуй завдання

https://docs.google.com/presentation/d/14CQ_blX4kE0XwtS-gisPOlDcQN3nVx9N-JY2DTKTObg/edit?usp=sharing

 

01.04.2021

Четвер

В цей день потрібно жартувати,

І людей усіх вітати!

Адже сенс у цьому є,

Хто жартує – той живе!

І тому я всіх вітаю,

Посміхатись заставляю.

Зичу вам я грошей міх,

В цей день жартів і потіх.

В 1 квітня веселись,

Пожартуй та усміхнись.

Всі печалі прожени,

Веселись і не тужи!

 

Для вашої безпеки пропоную під час дистанційного навчання переглянути відео https://youtu.be/K57d2xltln8

 

ЯДС

Сьогодні ми будемо розглядати екосистему лісу та  одну з видів водної екосистеми, а саме - ставок.  Пригадаємо, що таке ланцюги живлення.  

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 88

Ну що? Порибалимо разом біля ставка? https://youtu.be/HCTLBELZl0I

Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 89.

Харчовий ланцюг — це передача харчової енергії від рослин тварині, а потім іншій тварині. Більшість харчових ланцюгів починаються із зелених рослин, які виробляють свою енергію від сонця. Потім тварина їсть рослину, а інша тварина їсть цю тварину.

Виконай завдання в зошиті-практикумі  на с. 42

 

Українська мова

Сьогодні ми напишемо диктант, для цього переходь за посиланням  https://youtu.be/awW_7s3W62c

Математика

Приклади

Обчисли і перевір результат множенням

84:4           80:5

54:3            96:3

72:3           87:3

Задача 436 с.72( у підручнику)

 

22.01.2021
П’ятниця

         Сьогодні, 22 січня, у день проголошення в 1919 році Акта Злуки Української Народної Республіки та Західно-Української Народної Республіки, відзначається День Соборності України.

Пропоную вашій увазі відео

https://youtu.be/2U_kCkUTpX8

         22 січня з нагоди 102 річниці Дня Соборності України Першотравенська загальноосвітня школа №3  запрошує учнів  взяти участь у конкурсі дитячого малюнку з нагоди Дня Соборності.

         Щоб взяти участь у конкурсі дитячого малюнку, необхідно:

         Намалювати малюнок  на альбомному листі з нагоди Дня соборності України;

         Переслати фото малюнка у власному повідомленні вчителю  на Viber 22 січня 2021 року

ЯДС

         Сьогодні ми поговоримо про дуже важливу тему - космічне сміття! А також повторимо все те, що вивчали протягом тижня.

         - Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 20

         - Подивись відео https://drive.google.com/file/d/1VsiusWNsund01jetuTn3Bu-c0a-81ZBw/view?usp=sharing

         - Яку загрозу несе космічне сміття?

         - Якими способами вчені планують "збирати" космічне сміття?

         Прийшов час запальної руханки із космонавтами! https://youtu.be/HSYaEBcl8xI

Виконай завдання в зошиті на с. 10.

         - Виконай завдання № 1-5 з підручника на с. 21

Читання

         Читання статті «Автомобільні склоочисники с.60

Посилання на презентацію

https://docs.google.com/presentation/d/19yK9IQHholEieofOYGeqtsLZkyLiwo-d3609ho5mR_k/edit?usp=sharing

 21.01.2021

Четвер

ЯДС

         - Сьогодні ми поговоримо про Сонце, його роль для Землі та про способи використання сонячної енергії, дізнаємося про парад планет та виготовимо модель Сонячної системи.

         - Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 17

         - Якою є сонячна енергія? Відновлюваною чи ні?

         - Як називають пристрій для перетворення сонячного світла на електричну енергію?

         -  Як використовують сонячні панелі?

         - Подивись відео https://drive.google.com/file/d/1US72rhpM1P6nrMCDPUdzT1Djp9s2qng8/view?usp=sharing

         - Що створили винахідники?

         - Яка квітка надихнула творців?

         -  Завдяки чому така сонячна станція є кращою у порівнянні з іншими панелями?

Час міжгалактичних танців!) Спробуємо повторити всі рухи? https://youtu.be/a_GEweU_q2Y

         - Давай перевіримо, який колір краще поглинає тепло - світлий чи темний.

         Підготуй 2 кубики льоду.

         Поклади один кубик на папір чорного кольору, а інший на папір білого кольору.

         Підстав під папір тарілки та відправ лід на підвіконня.

         Подумай, який із кубиків може розтанути першим?

         Через деякий час зроби висновок, який із кубиків тане швидше і підтвердь або спростуй свої здогадки.

         Напиши результати свого дослідження вчителю.

         Примітка: дослід потрібно проводити за умови сонячної погоди.

         Виконай завдання в зошиті на с. 9

Подивись відео. https://youtu.be/ITub7NYgY2Y

         - З яких об’єктів складається Сонячна система?

         - Що є центром Сонячної системи?

         - Довкола чого обертаються планети?

         - Яку назву має перша планета від Сонця? А остання?

         Виконай завдання в зошиті на с. 7

         Ти не повіриш, але зараз ми будемо танцювати разом з планетами!)

https://youtu.be/Syx3oma-od4

         Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 18

Подивись відео https://drive.google.com/file/d/1C7skty9ImUsPHO6HUY1eQ4giQ3LHXOwv/view?usp=sharing

         - Чи є явище параду планет рідкісним?

         - Як називають парад, в якому беруть участь 5 і більше планет? Як часто це відбувається?

         - Як називається парад, в якому беруть участь 4 планети

         - Спробуй виготовити парад планет з пластиліну, користуючись зразками параду планет із підручника на с. 18.

Українська мова

Діагностична робота

Списування

Дивна бурулька

         Удень було тепло, а ввечері підмерзло. З даху стікали краплі і замерзали. Утворилася довга крижана бурулька. Вона звисала над вікном, мов кришталева паличка. Коли зійшло сонечко в бурульці заграла веселка.

         Бурулька ніколи не бачила сонечка, адже народилася вночі. Вона бачила лише зірки.

         А тепер сяяло яскраве, тепле сонечко. Від зачудування бурулька розхвилювалася й заплакала. А всі думали, що вона тане.

Читання

         Працюй за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1LHdnZI2MwdiDgy_buWEFW0m6tpMWxNBxFtRsClcQmR8/edit?usp=sharing

Математика

С. 15-16

№77-усно

№78-усно

№79-письмово

№80-розв`яжи задачу

№83-розв`яжи задачу

№85-розв`яжи задачу

https://docs.google.com/presentation/d/1HngEL_qV2_tb5Pg1dI5q4ptvTRRigfSQHUY6aY24apc/edit?usp=sharing

20.01.2021

Середа

Читання

         - Сьогодні ми розпочинаємо роботу з новим розділом «Кожне відкриття-це чиєсь захоплення2

         - Переходь за посиланням та виконуй опрацьовуй

https://docs.google.com/presentation/d/109nsDqKETDUPluwHdXJCRtBs3HhtpcOfKPl6KoVmA_E/edit?usp=sharing

Українська мова

Тема нашого уроку «Узагальнення і систематизація знань учнів з теми «Прикметник», а мета його – визначити, як ми засвоїли вивчену тему і чи знадобляться одержані знання у житті.

https://docs.google.com/presentation/d/1y_cAUu-pjYWpbdGENuXrw-swM4xD_bx3uOYNXlh1eGE/edit?usp=sharing

 

 

19.01.2021

Вівторок

- Сьогодні ми поговоримо про небесні тіла, дізнаємося, як вони називаються та їх особливості, будемо досліджувати зоряне небо та дізнаємось багато цікавого про сузір’я.

- Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 14, щоб дізнатись, що ми будемо робити цього тижня.

- Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 15.

-  Які небесні тіла зображено на інфографіці?

- Як ти думаєш, для чого люди вивчають космічні тіла?

-  Що таке планета?

Подивись відео

https://drive.google.com/file/d/1KN5dHwFtDLBG7VTgBOzyThRDe5GX6YRk/view?usp=sharing

-  Як називаються найбільші брили?

-  Як називається небесне тіло, яке падає на поверхню Землі?

-  Що відбувається, коли комети збиваються з курсу?

- Давай уявимо, ніби ми дійсно в космосі і трішки порухаємось!

https://youtu.be/52pdktAMDe4

Прочитай текст в підручнику на с. 16 та розглянь малюнки в підручнику і разом з дорослими знайди ці сузір’я на нічному небі

Подивись відео https://youtu.be/8XXTGRIFF4I

-  Що таке зорі?

-  Чому нам здається, що зорі маленькі?

-  Що таке сузір’я?

Виконай завдання в зошиті на с. 8

Знак зодіаку - це сузір’я, через які Сонце проходить по уявному шляху за цілий рік. От я, наприклад, Лев за знаком зодіаку!) А ти?

Читання

- Переходь за посиланням та виконуй завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1qt_xIXDBmanTRlj7pUuMtzXryRuS1dIfdGFWnT6r1VU/edit?usp=sharing

Математика

Спробую провести онлайн-урок  о 10.00 . Завдання у разі відсутності інтернету у школі С. 13-14

№67-усно; №68-усно;

№69-письмово розв’язати у стовпчик;

№70-письмово розв’язати задачі;

 №71-письмово знайти периметр прямокутного трикутника КМР

Посилання на презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1bxEiwF44Pnd4GlVKBLVq6sTs388Scv1osevw2nHBG8A/edit?usp=sharing

 

18.01.2021

Понеділок

Сонце ранком розбудило,

 Підняло розвеселило

Потім чемненько сказало:

-Швидше поспішай

Не лінуйсь, не позіхай.

Сонячний заряд візьми,

З ним в країну Знань іди!

Українська мова

- Сьогодні ми будемо спостерігати за роллю прикметників у мовленні. Для цього перейди за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1joR7aaTUd_aA4HrAxOulyZ_wH6A_rc_vLyGewK8JNM8/edit?usp=sharing

 

Математика

№ 57-усно

№58-усно

№59-усно

Задача 61

-         Прочитайте умову задачі

-         Про що говориться в умові задачі? ( Про корм,  який  заготовили для лісових тварин)

-         Скільки заготовили буряків? (6ц)

-         Скільки заготовили кукурудзи? (4ц)

-         Як дізнатися скільки всього згодували за 1місяць буряків та кукурудзи?( Потрібно до 6 додати 4)

-         Отже 6+4=10(ц)- корму згодували за 1місяць- це і буде перша дія задачі

-         А як дізнатися скільки корму згодували за 2 місяці (10+10 або 2*10)

-         Це є друга дія задачі

-         Якщо корму заготували 31ц, а використали 20ц, то скільки ж корму залишилося на третій місяць (31-20=11ц)

-         Давайте перевіримо нашу задачу

1)   6+4=10(ц)- корму згодували за 1місяць;

2)   10*2=2(ц)- корму згодували за 2 місяці;

3)   31-20=11(ц)

Відповідь: 11ц корму залишилося на третій місяць.

Задача 62

-   Прочитайте умову задачі

-   Про що говориться в умові задачі? (Про розміри галявини)

- Чому дорівнює найдовша сторона галявини? (390м)

- Яку довжину мають інші дві сторони? ( 360м і 250м)

- Як знайти їх суму? ( 360+250=610)

- Як дізнатися на скільки метрів найдовша сторона менша від суми двох сторін? (610-390=220)

Давайте запишемо розв’язання задачі

1)   360+250=610(м)- сума двох сторін;

2)   610-390=220(м)

Відповідь:на 220м найдовша сторона галявини менша від суми двох сторін.

-         Як знайти периметр? ( Треба додати всі сторони)

-         Скільки сторін має галявина? ( Три сторони)

-         Знайдіть периметр цієї галявини ( 390+360+250=1000м)

№ 64- розв’яжіть рівняння самостійно.

15.01.2021

П’ятниця

Доброго ранку! Бажаю чудового настрою на весь день

ЯДС

-         Сьогодні ми будемо говорити про дослідження, дізнаємося його етапи та  створимо справжній театр тіней.

- Прочитай текст і розглянь схему в підручнику на с. 11

- Як називають людей, які професійно займаються дослідженнями?

-  Яким є перший етап дослідження?

-  А останній?

-Спробуй самостійно провести експеримент, описаний в підручнику на с. 11.

Виконай вправу

https://sites.google.com/view/3class2semestr/%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%B5%D1%82%D0%B0%D0%BF%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%B6%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%8F#h.6hpzc1yku1fe

Час руханки

https://youtu.be/Jl-L-zHQP2A

Подивись відео

https://youtu.be/jOLElhj06Vs

- Що потрібно для створення театру тіней?

-  Коли тінь збільшується - коли об’єкт ближче до світла чи далі від світла?

-   Які ще види театрів і вистав ти знаєш?

- Разом з дорослими виготовте власний театр тіней, користуючись інструкцією в підручнику на с. 12.

14.01.2021

Четвер

Я досліджую світ

Доброго ранку всім бажаю,

Із четвергом щиро вітаю!

-         Сьогодні на уроці ми дізнаємося, як об’єкти, які мають однакові властивості, можуть об’єднуватися у групи (множини) ,поговоримо про світлові явища.

-         Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 8

-         Виконай вправу. https://sites.google.com/view/3class2semestr/%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%B3%D1%80%D1%83%D0%BF%D0%B8-%D0%BE%D0%B1%D1%94%D0%BA%D1%82%D1%96%D0%B2#h.g56o787f5w03

-         Виконай завдання в зошиті на с. 5-6.

-         Щоб стати бадьорими пропоную трішки порухатися

-         https://youtu.be/Nqg5zY0MOfI

-         Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 10

-         Розглянь малюнки 5 , які явища досліджують діти.

-         Виконай вправу https://sites.google.com/view/3class2semestr/%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%BE%D0%B1%D1%94%D0%BA%D1%82%D0%B8-%D1%96-%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0-%D1%81%D0%B2%D1%96%D1%82%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D1%96-%D1%8F%D0%B2%D0%B8%D1%89%D0%B0#h.4g5zudl6sarz

-         Подивись відео https://youtu.be/PoYR8hcEUXo

-         На відео показано явище заломлення світла.

Спробуй потворити такий експеримент

Укр мова

- Переходь за посиланням та виконуй завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1ouaSSOD77VIVzsqQid3eiKrXYaJKPPQ9mSNnglG6gb0/edit?usp=sharing

Читання

- Переходь за посиланням та виконуй завдання

https://docs.google.com/presentation/d/15h4WbYS9yuub9MlyE46gu-1vHTookjHDDLrqjQsQoTM/edit?usp=sharing

 

13.01.2021

Середа

Доброго ранку, доброго дня,

Із середою вас вітаю,

День цікавий обіцяю.

Середа хоч і робоча,

Та на витівки охоча.

З нами попрацює,

З нами й пожартує!

Читання

- Переходь за посиланням  та виконуй завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1RkT_SbkNhT12oltqs5WCBieK772_aAAOXL9oRxhe-6Q/edit?usp=sharing

Укр мова

Темою сьогоднішнього нашого уроку є «Письмовий переказ тексту за планом». Тому ми працюватимемо над розвитком нашого мовлення. Як ви гадаєте чи правильно ми розмовляємо у повсякденному житті? І чи варто слідкувати за власним мовленням? Як ви розумієте вислів «Важливо не що ти говориш, а як».

- Переходь за посиланням  та виконуй завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1KMXBymg-PaD-l-QpPegzYUD7ImUIypZm3jt5OIptX78/edit?usp=sharing

Вівторок

12.01.2021 

Я досліджую світ

Вітаю)))))

         Ми з вами продовжуємо досліджувати світ як справжні науковці! Тому розпочинаємо новий розділ - "Світ природи"! Цього тижня ми будемо справжніми дослідниками!)

         Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 6, щоб дізнатись, що ми будемо робити цього тижня.

         - Сьогодні ми розпочинаємо наші дослідження і будемо вивчати об’єкти та їх властивості.

         Прочитай текст і розглянь зображення в підручнику на с. 7.

Час руханки https://youtu.be/aQ2Vco_giiE

Працюємо із зошитом –практикумом с.4

Виконай вправу https://sites.google.com/view/3class2semestr/%D0%BC%D0%B8-%D0%B4%D0%BE%D1%81%D0%BB%D1%96%D0%B4%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8/%D0%BE%D0%B1%D1%94%D0%BA%D1%82%D0%B8-%D1%82%D0%B0-%D1%97%D1%85-%D0%B2%D0%BB%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96?authuser=0#h.iw6ak7stz8y9

         - Ну як? В тебе вийшло?

         - Ура!) Ми вкотре довели, що ми справжні дослідники!)

Бажаю вдалого дня!)

 

Українська мова

         - Уважно подивись та пригадай вивчене

https://youtu.be/-wGYpUqP8eQ

         - Працюємо  за посиланням та виконуємо дані завдання

https://docs.google.com/presentation/d/1ImqMyOIzlZBWTEUk4VFdtIt4r1ixps7Qf2Npw2mhsZY/edit?usp=sharing

 

Математика

         Давайте старанно працювати

         Щоб математику гарно знати

Усне опитування

         - Як називаються числа при відніманні?( Зменшуване, від’ємник, різниця)

- Що отримаємо, якщо до різниці додамо від’ємник?( Зменшуване)

- Що отримаємо, якщо від зменшуваного відняти різницю?( від’ємник)

Робота в зошиті

         -Запишіть сьогоднішнє число(12 січня)

Каліграфічна хвилинка    

         - Яку суму чисел 1і 2 складає?

         - Молодець,3

         - Запишіть рядок цифру 3

Математичний диктант    

         Суму чисел 27 і 12 зменшіть на 15.

          Різницю чисел 48 і 8 зменшіть на 40.

         Суму чисел 51 і 9 збільшіть на 15.

         Різницю чисел 13 і 4 збільшіть на 11.

Відповіді: 24; 0; 75; 20.

Робота з підручником с.5-6

         - Сьогодні на ми познайомимося із письмовим  додаванням двоцифрових чисел

1. Усне ознайомлення №13 с.5

2. Усне ознайомлення №14 с.5

3. Усне дослідження №15 с.5

4. Приклади №21 с.6

5. Рівняння №18 с.6

Понеділок

11.01.2021

 

З понеділком, мої  милі! веселі

Будьте здорові, будьте  !

У неділю відпочили,

свої сили поновили.

Сідайте зручніше,

покажемо неділі,

Які ми в навчанні,

які ми у ділі!

Математика

Математику кожен має знати,
І в житті
вміти знання застосувати!
І якщо ти ерудит,математик і поет,
то ще більше постарайся,
Вчи, читай і не лінуйся

1. Каліграфічна хвилинка

         - Пригадай сьогоднішнє число(11 )

         -Напиши  цифру 1рядок

2. Математичний диктант

         Запишіть  цифрами такі числа:

-          9 одиниць ІІІ розряду, 7 одиниць ІІ розряду і 5 одиниць І розряду;

-         3 одиниці ІІІ розряду і 4 одиниці ІІ розряду;

-         Частку чисел 42  і  6 збільшити на 193 ;

-          Від числа 272 відняти суму чисел 50 і 50;

-         Записати число у якому всіх десятків є 58 ;

-         На скільки 800 більше від 500;

-         Записати все у сантиметрах: 9 м3 см;

     (Відповідь:975,340,200,172, 580,300,903) 

Робота з підручником

3. Усний рахунок  №1 с.3

4.Задача 3 с.3

5. Приклади 5 с. 4

6. Рівняння 6 с.4.

 

Українська мова

 

За столи и ми сідаєм.

До роботи приступаєм.

Щоб помилок уникати,

Треба мову добре знати.

         - Сьогодні ми продовжимо вивчати розділ «Прикметники». Для цього переходь  за посилання та виконуй завдання 

https://docs.google.com/presentation/d/1nFQK6l0D_LllqwcRLGfX8OgrGbesoqKwqceAbWBHTg4/edit?usp=sharing


 26.11.2020

Четвер

ЯДС

                Доброго ранку!

         Хай сонячний промінчик цього ранку стане початком доброї дороги цього дня!

         Нехай добрим буде це початок!

         Бажаю Вам самого щасливого ранку для прекрасного дня!

 

-         Відгадайте загадку

                   Два брати через гору живуть

                   і ніколи один до одного в гості не ходять       (очі)

         Найбільше інформації про навколишній світ ми отримуємо за допомогою зору. Саме очі допомагають розрізняти колір предметів, їх розмір, форму, дізнаватися, далеко предмет чи близько, рухається чи ні. Завдяки зору ми милуємося красою світу, що нас оточує. Недарма очі називають вікном у світ. Сьогодні ми з вами дізнаємося як зберегти зір гарним на довгі роки, а також поговоримо про те, як влаштований зір у різних тварин

         Перегляньте відео «Як бачать світ тварини»

https://drive.google.com/file/d/1XZFVutaIK_imhbkPM8GQQLjPqkq2WcIB/view?usp=sharing

         Дай відповіді на запитання(усно)

         - У відтінках яких кольорів бачать світ собаки? (в першу чергу сірого і синього)

         -  Чим зір змії вирізняється серед інших тварин? (вона може бачити об’єкти, які виділяють тепло)

         -  Яка свійська тварина має сліпу зону поміж очима? (кінь)

         - Які водні тварини бачать світ кольоровим? (більшість риб, окрім

акул та глибоководних мешканців, що плавають у темряві)

         -  Яка особливість зору допомагає хижим птахам полювати? (можуть розгледіти маленькі речі з великої відстані)

         - Яка пташка дивиться на світ через «рожеві окуляри»? (горобець)

         - Чим зір комах є особливим? (вони зазвичай можуть бачити лише

на недалекій відстані, а мухи бачать світ сповільнено)

         Ми вже знаємо  про важливість зору та ваші очі. У підручнику на с. 96 також є інформація про те, які ще вправи потрібно виконувати, щоб зберегти зір. Прочитайте текст і розгляньте малюнки до цих вправ, а також потренуйтеся їх робити.

         -        Відгадайте загадку

                            Самі мовчать, а нам допомагають почути тих,

                            хто розмовляє й весело співає.

                                                                           (Вуха)

         За допомогою слуху людина чує всі звуки, якими наповнений навколишній світ. Особливо важливо чути мову інших людей. Адже за допомогою слів ми спілкуємося, передаємо один одному свої думки, знання. На жаль, дуже багато людей, приблизно 1 з 10, мають порушення слуху. Натомість у багатьох випадках, втрати слуху можна запобігти, якщо завчасно подбати про свій слух. Сьогодні  ми розглянемо поради від лікарів, як зберегти гарний слух та дослідимо будову органа слуху людини.

Бесіда «Як ми чуємо?»

         - Те, що ми називаємо "вухами" — це так звані вушні раковини.

Самі вони нічого не чують, а тільки збирають звук і направляють його в

слуховий канал. Велика частина вуха прихована в кістках черепа. Усередині

вуха знаходиться складний механізм. Від звуку він починає тремтіти. Це

тремтіння передається в мозок і ми чуємо певний звук.

Досліди

          Дослідіть , як Вам найзручніше сприймати звуки:

         - коли Ви прислухаєтеся до шепоту, хтось кричить, чи коли говорять

спокійно, середньої гучності;

         - коли Ви перебуваєте  далеко від джерела звуку, занадто близько або ж

на зручній відстані.

         У підручнику на с. 97прочитайте текст і розгляньте  малюнок.

Дайте відповіді на запитання (усно)

         - До якої частини вуха ми можемо легко доторкнутися, побачити її? (вушної раковини)

         -  До якої складової вуха відноситься вушна раковина та слуховий прохід? (зовнішнє вухо)

         -  А барабанна перетинка? (середнє вухо)

         -  Яку роль відіграє внутрішнє вухо? (перетворення коливань на сигнали, які є зрозумілими для мозку та підтримка рівноваги)

         - Що може нашкодити слуху? (тривалі гучні звуки, наприклад гучна музика або голосно увімкнений телевізор, ушкодження твердими предметами)

         - Що потрібно робити, якщо до вуха потрапила вода? (нахилити голову

в бік цього вуха і пострибати або потрусити головою, щоб вона витекла)

         - Як необхідно вчинити, якщо у вас заболіло вухо? (одразу сказати про це дорослим)

Робота у зошиті діагностичні роботи с.38-40

         - Виконайте самостійно с.38-40

Українська мова

Опрацюй урок за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1YEdIcKNWohzbpohIlWqr7lB39FNoKecSkOgrGWcXWUg/edit?usp=sharing

                                               Математика

Сядьте всі рівненько.

Усміхніться всі гарненько,

Настрій на день візьмемо,

Й працювати розпочнемо.

Усно порахуйте сотнями

•        Від 100 до 900;

•        Від 200 до 6000:

•        Від 900 до 100.

•        Назви «Сусідів» числа: 338, 300, 932

•        Порахуй «ланцюжком» від 115 до 145, від 476 до 496

Робота у зошиті

-        Запишіть сьогоднішнє число 26 листопада

-        Каліграфічно напишіть рядок числа 26

Математичний диктант.

         1)Запишіть число, у якому 6 десятків і 5 одиниць.

         2) Запишіть число, попереднє до числа 400.

         3)Запишіть число, наступне до числа 799.

         4) Запишіть числа, які є сусідами числа 210.

         5)Запишіть число, представлене у вигляді суми розрядних доданків: 100 + 80 + 4.

         6)Запишить число, представлене у вигляді суми розрядних доданків: 500 + 70 + 1.

         7)Запишіть число, представлене у вигляді суми розрядних доданків: 700 + 70.

          8)Запишіть число, представлене у вигляді суми розрядних доданків: 300 + 9.

Перевірка : 65,399,800,209,211,184,571,770,309

Робота з підручником с.82-84

№481

№482

№491

№491


25.11.2020

Середа

         - Доброго ранку, прокидайтеся! І швидше усміхайтесь. Хай усмішка Ваша зустріне світанок і Ваш настрій підніметься разом з першими промінчиками сонечка. Нехай цей ранок настане найсприятливіший і день прийде жвавий новими яскравими митями і подарує Вам тільки позитив і хороші враження.

ЯДС

- Сьогодні ми будемо з'ясовувати, куди можна звернутися по допомогу у разі хвороби, якими проблемами зі здоров’ям займаються лікарі різних спеціальностей.

         - Почнемо з гри. Впізнайте річ, яка пов’язана з медициною за описом

         1) Довгий шматок матеріалу, яким закріплюють пов’язки, виготовлений з марлі

         2) Клейкий маленький шматочок матеріалу, яким можна заклеїти невеликий поріз.

         3) «Магазин», у якому продають ліки .

         4) Пристрій, який допомагає виміряти температуру тіла.

         5) Знімок, «фотографія» кісток.

         6) Пухнаста біла маса, яка допомагає закрити рану.

(Слова для довідки: бинт, лейкопластир, аптека, термометр, рентгенівський знімок, вата)

         - Щоб рідше звертатися до лікарів потрібно вести здоровий спосіб життя та пам’ятати про корисні звички. Однією із таких звичок є миття рук. Щоб згадати, як правильно мити руки, повторюйте танцювальні рухи за лікарями у відео

https://drive.google.com/file/d/1nfObHJYZa13cMAcQ0b0nAst9iHbACHOL/view?usp=sharing

-         Прочитайте текст і розгляньте малюнки у підручникус.94

-         До якого лікаря потрібно звернутися в першу чергу, якщо ви  захворіли? (До сімейного лікаря)

-          Як називають лікаря, який лікує дітей? (Педіатр)

-          Які ще бувають лікарські спеціальності? (Стоматолог, хірург, дерматолог а та інші)

-         Назвіть хвороби, які лікують лікарі, що зображені на малюнках. До кого з них ви зверталися останнім часом?

-         Опрацюйте зошит – практикум с.39

-         Зробимо підсумок : «У професії лікаря є безліч спеціальностей, в залежності від того, які хвороби лікуються».

Українська мова

Опрацюй урок за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/19Hq6jDFawz8DoyEIkxdmupNecU1jX244bKD7af1UkZw/edit?usp=sharing

 

 

Математика

Ми починаємо урок,

Що математикою зветься.

Вона нам допоможе

Таку розвити точність думки,

Щоб у нашому житті

Про все дізнатись,

Вимірять, збагнути.

Усно порахуйте сотнями

·         Від 100 до 500;

·         Від 300 до 1000:

·         Від 900 до 200.

·  Назви «Сусідів» числа: 345, 200, 832

·  Порахуй «ланцюжком» від 125 до 133, від 206 до 212

Робота у зошиті

-         Запишіть сьогоднішнє число 25 листопада

-         Каліграфічно напишіть рядок числа 25

Математичний диктант.

1.  Записати число105; 130; 245; 575; 999

2.  У скільки разів 32 більше 4?

3.  Знайти половину числа 18.

4.  Різницю чисел 40 і 33 збільшити у 6 разів.

Перевіримо 105; 130; 245; 575; 999; 8;9; 42.

Робота з підручником с.80-81

Усно №470

№ 472

Обчисли №473

Розв’яжи задачу 474

13.11.2020

П’ятниця

Доброго ранку!

П’ятниця Вам шле вітання

 і найкращі побажання!

Читання

Працюємо за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1MwkAIGC4ZYR2sHXZCiiP2o5t9YCiVwsilkyp8luf1ZU/edit?usp=sharing

 

Математика

Усний рахунок

         - Порахуйте двійками у порядку зростання до 20

         (2,4,6,8,10,12,14,16,18,20)

         - Порахуйте трійками порядку зростання  до 30

         (3,6,9,12,15,18,21,24,27,30)

         - Порахуйте четвірками у порядку зростання  до 40

         (4,8,12,16,20, 24,28,32,36)

Каліграфічна хвилинка        

         - Запишіть каліграфічно всі двоцифрові числа, які мають 8 одиниць.

         (18,28,38,48,58,68,78,88,98)

Математичний диктант –за 3 хвилини  (письмово)

2*9             4*9             36:9            5*9             54:9

27:9            6*9             21:7            8*9             81:9

7*9             40:8            72:8            7*7             45:9

Робота з підручником с.68

Задача 399

Задача 401

Приклади 403

12.11.2020 

Четвер

Доброго ранку всім бажаю,

Із четвергом щиро вітаю!

ЯДС

         Сьогодні на уроці ми з вами розглянемо національні валюти країн світу, вчитимемося користуватися калькулятором курсів валют

Почнемо з перегляду  відео. «Зображення на валюті різних країн

https://drive.google.com/file/d/1wYZZ11-wp1mEUwgWT8HslTxX-woClyjs/view?usp=sharing

         У підручнику на с. 78 також є інформація про різні національні валюти. Прочитайте текст і розгляньте малюнки купюр і монет, щоб порівняти їх між собою

         Проскануйте QRкод, наведений у підручнику на с. 78.і порахуйте  у «Калькуляторі курсів валют», скільки валюти (долар, євро, фунт стерлінгів) можна придбати за одну тисячу гривень.

Опрацюйте в зошиті «ЯДС діагностичні роботи» с.27-29

Перевіримо знання https://docs.google.com/forms/d/1rdN3wwR7Bq0oFsKc0Bvn0E75FJsUeqz29UWwDTvWi3g/edit?usp=sharing

Читання

Працюй за посиланням https://docs.google.com/presentation/d/1X-S5Re2y1u0uzUMp8k9gQZpPF_NGM7PuUa8J2yl-ezE/edit?usp=sharing

Математика

Девіз уроку: «З математикою дружу,

 всі її завдання швидко розв`яжу!»

              -Запишіть сьогоднішнє число

Усний рахунок

1) Назвати сусідів чисел 48, 53, 94

2) назвати число, яке складається з 5дес. і 3од.; 4дес. і 1од.; 9од.і 3од.

3) Як називаються числа при додаванні? (доданок, доданок, сума)

4)Як називаються числа  при відніманні? (зменшуване, від’ємник, різниця)

5) як знайти невідомий доданок? (від суми відняти відомий доданок)

д) невідоме зменшуване? ( до від’ємника додати різницю)

Робота в зошиті

Каліграфічна хвилинка

     Запишіть числа, які діляться на 9

 Перевірка   18,27,36,45,54,63,72,81

Робота з підручником с.64,66

Задача 382

Рівняння 387

Приклади 380

Музика

Повторіть пісні

Ми від року і до року

https://drive.google.com/file/d/1Ls3ok7nOXTNLwG_d1yodZ_8Sm68W3F5A/view?usp=sharing

Ти сьогодні швидше спатоньки лягай

https://drive.google.com/file/d/14TSuq8xSO7QJX3pm8mXOsswqqN5sjOWu/view?usp=sharing

Вже на небі срібний місяць

https://drive.google.com/file/d/1a9hcW-tCdNPUMf9vbys98M2tLs1_A8pI/view?usp=sharing


13 жовтня 2020 рік

Вівторок

Сьогодні вівторок нас вітає.

Вдалого дня всім нам бажає!

Вівторок – вмілий трудівник,

Лінуватися не звик.

Та й нам не треба лінуватися,

А до навчання готуватися.

Я досліджую світ

Перегляньте відео та уважно послухайте текст пісніhttps://drive.google.com/file/d/1Q5BF-fQUkY1ZXbLnCwHU3G4l-Q_p-Z3D/view?usp=sharing

Як ви вже здогадалися, цього тижня ми будемо досліджувати рідну країну — Україну.

Робота з підручником с.57

Перегляньте  відео «Україна — частина Європи»https://drive.google.com/file/d/1iHcbNny2ZmFJrjI3uAogvOpABGU9h7t9/view?usp=sharing 

Перевір свої знанняhttps://docs.google.com/forms/d/1qnFKhtreFPZ2Em7c_7m02KpJNs0WUgjKPMtYGZVZy1U/edit?usp=sharing

Українська мова

 

За столи и ми сідаєм.

До роботи приступаєм.

Щоб помилок уникати,

Треба мову добре знати.

Тема нашого уроку « Слова  з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені». Переходь  за посилання ознайомлюйся та виконуй завдання https://docs.google.com/presentation/d/1nCPGkEYbk2Rc8U7yK1TCYj9EEa9KJT8KB2v0drt2Hg4/edit?usp=sharing 


Математика

Давайте старанно працювати

         Щоб математику гарно знати

        

         -Запишіть сьогоднішнє число

Каліграфічна хвилинка  6  починаємо  писати трохи нижче правого кута клітинки, торкаючись верхньої сторони клітинки, ведемо вниз, заокруглюємо  лінію  торкаючись  нижньої  сторони  клітинки  ведемо  вверх  і  закруглюємо  зліва

Робота з виразами

1. - Уважно  розгляньте  вирази  і  з'єднайте,  якою  властивістю  краще  скористатися  щоб  швидко розв'язати  приклади.

  а+ b = b +а                                                                      10 + 5 = 5 + 10

( а+  b ) = с = а  + (b + с)                                                  ( 4 + 3 ) + 7 = 4 + ( 3 + 7)

( а  + b ) : с = а : с +  b  : с                                                ( 6 + 4 ) : 2 =  6: 2 + 4 : 2

 а  ∙  b  ∙ с =  а ∙ ( b ∙ с)                                                      4 ∙  2 ∙ 5 =  4 ∙ (  2  ∙ 5 )

2. Подумайте усно які  числа  задовольняють  нерівності 

  а   > 15                           17, 14,  3, 19

  а   < 10                            5,  18,  15,  8

 10 <   а  < 15                    5, 15, 11,  10, 12

-  Подвійна  нерівність,  де  а  повинно  бути  одночасно  більшим  і  меншим.

- Отже, замість  букви  може  стояти  будь - яке  число, тому  що  а  це  абстрактне  число.

Повідомлення  теми  уроку.

-  Ви  вже вмієте розв'язувати  вирази   з  буквеними  даними.

- Сьогодні   на  уроці  ми  ознайомимось  із  задачами  з  буквеними  даним, навчимось  розв'язувати  їх, складаючи  вирази.

Робота  над  темою  уроку.

Робота  з   підручником с.50-51

Задача 298-усно

Задача 299-усно

Ознайомитись з правилом с.51

Задача 300-письмово

№301- письмово


12 жовтня 2020 рік

Понеділок

Доброго дня, школярики!

Нумо, діти, підведіться!

Всі приємно посміхніться.

Продзвенів уже дзвінок,

Починаєм новий день!

 

Укр.мова

- Сьогодні ми попрацюємо над розрізненням спільнокореневих слів.

- Отримуйте  нові знання переходячи за посиланням

https://docs.google.com/presentation/d/1OCQdfJNflsSvHNcMEV_llE0-0on-KBrti9viRlRcM-I/edit#slide=id.p14

Математика

- Сьогодні ми з Вами розвязуватиме

Почнемо з усного рахунку

- Порахуйте у порядку зростання десятками від 10 до 100

-Порахуйте у порядку спадання десятками від 10 до 100

- Порахуйте двійками у порядку зростання до 20

- Порахуйте четвірками у порядку зростання до 40

Працюємо у зошиті

         - Запишіть 12 жовтня

Каліграфічна хвилинка

— Запишіть  числа які  є відповідями таблиці множення на 7.

Перевіримо

14,21,28,35,42,49,56,63.

Математичний диктант –за 3 хвилини  (письмово)

- Усно обчисли приклади. Запиши тільки відповіді.

3*3             4*8             16:2            9:3              4*5

8:2              3*7             15:3            4*7             21:3

3*8             2*9             18:3            24:3            4*4

 - Перевір

         9, 32, 8, 3, 20, 4, 21, 5, 28, 7, 24, 18, 6, 8, 16

Робота з підручником с. 48-49

№ 289- запиши та обчисли вирази

Задача 291

Приклади 295


Комментариев нет:

Отправить комментарий